My High School year in Colorado!

I am still alive :)!

Lieve Nederlanders!

Yea, I really fail when it comes to keeping my blog up to date... I'm sorry! Maar hier is dan na een maand eindelijk weer een blog! Het is voor mij inmiddels wel een beetje raar om nog steeds blogs te schrijven, aangezien ik natuurlijk ook maar een gewoon leven leid hier ;). Maar ik zal weer even in mijn geheugen graven en alle leuke dingen vertellen!

Als eerste zal ik even terug komen op Winter Sports Week, dat is zo'n beetje waar ik was gestopt in mijn laatste blog. Zoals ik had verteld was ik genomineerd voor Queen, wat voor mij een hele leuke ervaring was. Tijdens 2nd quarter van de boys game die avond moest ik me snel omkleden in mijn jurk, wat een gekkenhuis was aangezien er 8 meiden tegelijk moesten omkleden in zo'n 8 minuten. En iedereen had natuurlijk vriendinnen die hielpen, dus het was flinke drukte, maar hartstikke gezellig. Toen het halftime was during the game was kwamen we allemaal op de court. Een voor een werd je naam genoemd en de persoon met wie je samen liep (je liep namelijk als een koppel de vloer op) ook werd er verteld wie je ouders zijn, of in mijn geval bij wie ik word gehost. Toen we eenmaal allemaal op de vloer stonden werd eerst de prince and princess bekend gemaakt, degene die dan wordt omgeroepen loopt naar voren, als meisje krijg je dan een kroontje en rozen en de jongen krijgt een horloge. Daarna werd de king and queen omgeroepen. Het was een surprise toen ik mijn eigen naam hoorde, maar wel heel erg leuk! Nadat dat allemaal afgelopen was moest ik snel weer omkleden aangezien ik daarna weer moest cheeren voor de rest van de game. Na de games was er de Winter Sports Dance, wat heel erg gezellig was met iedereen :).

Oke dat was dat, het voelt alsof dat echt alweer maanden geleden is. Ik had veel eerder even een blog moeten plaatsen, sorry! Even denken wat ik jullie nog meer kan vertellen zonder jullie te vervelen :).

Ohja! Ik ben met mijn gastgezin op 19 januari naar de National Western Stock Show geweest in Denver. We zijn daar naar de Rodeo geweest en dat was echt super gaaf! We zagen onder andere bull riding, stier vechten en vangen de rodeo clown en allemaal andere gave en typisch Amerikaanse dingen. Het was in een hele grote arena achtig iets, en ik heb me heel erg goed vermaakt die dag! Wat ontzettend leuk was, en ook wel heel erg toevallig, is dat ik Romy daar tegen kwam! Romy is ook een Nederlandse exchange studente die met Travel Active in Amerika zit, zij woont in Greeley, Colorado wat normaal zo'n 5 of 6 uur ofzoiets van mij af is. Ook zat Romy in dezelfde New York groep aan het begin van dit jaar als ik, en zij was de laatste persoon die ik op het vliegveld zag voordat we op weg gingen naar ons gastgezin. Het was dan ook echt super leuk om haar daar tegen te komen! Heerlijk weer even (geprobeerd) Nederlands te praten! Wat niet altijd zonder fouten ging haha, en vaak eindigden we in Engels anyways, maar het voelde echt alsof een stukje van thuis weer zo dichtbij was :). Dus dat maakte de dag nóg leuker!

Afgelopen weekend zijn mijn twee oudste gastzussen en ik wezen hiken, wat echt heel erg gezellig was! We zijn naar Two Buttes geweest, dat is zo'n 45 minuten verderop dus goed dichtbij. Het grappige is het is 45 minuten rijden, maar in die 45 minuten kom je geen enkel dorp tegen, als je Lamar aan die kant uit rijdt duurt het iets van een uur voordat je in het volgende dorp bent. Dat is toch wel heel raar haha! Dus je rijd echt door een open vlakte waar aan beide kanten niets is. Je hebt at Two Buttes een mooie omgeving en een hoop rotsen waarop je kan klimmen. We hebben heerlijk iets van 3 uur gehiked en het was echt heel erg lekker weer, dus we hadden het goed getroffen. Het weer is hier op dit moment over het algemeen sowieso heel erg goed! Ik ben niet gewend aan zulk weer in Februari. We hebben blauwe lucht, zonnetje en vandaag was het zo rond de 57 graden Fahrenheit. Dus dat is lekker! Dat is zo'n 13/14 graden Celcius. Maar goed het blijft wel Colorado, dus het weer kan zo van de een op de andere dag omslaan.

Vrijdag over een week hebben we het weekendje weg met de youth group van de kerk, samen met andere groepen uit de omgeving. Daar kijk ik al heel erg naar uit en gaat vast heel erg gezellig worden!

Volgens mij was dit het wel weer even zo'n beetje. Ik zit hier nu in middels al een half jaar, als ik dat zo zeg klinkt het echt als een eeuwigheid maar ik realiseer me nu heel goed dat een half jaar echt niet lang is! Ik merk nu heel erg dat mijn leven steeds meer echt in Amerika is. In de eerste paar maanden had ik veel meer contact met Nederland dan nu. Ik wil al mijn vrienden en familie even laten weten dat ik jullie absoluut niet vergeten ben! Ik denk zeker elke dag aan thuis, maar ik realiseer me alleen heel erg op dit moment dat ik nog maar 4 maanden over heb met alle lieve mensen om me heen hier, en ik wil graag zo veel mogelijk tijd met hen doorbrengen en zoveel mogelijk het echte Amerikaanse leven leiden. Ik weet dat ik echt een slome e-mail beantwoorder ben! Ik doe mijn best om zoveel mogelijk te beantwoorden, maar het gebeurt wel eens dat ik het vergeet, maar ik beloof dat ik alles wel lees en ik appreciate het echt heel erg dat jullie nog steeds aan me denken :)!

Nu zijn jullie weer een klein beetje bijgebracht van mijn leventje hier. Uiteraard vertel ik hier alleen maar de grotere activiteiten die ik doe. Op een normale schooldag maak ik ook een hoop leuke dingen mee, maar het is een beetje lastig om dat allemaal op te schrijven ;)! Maar ik vermaak me in ieder geval nog prima hier :)!

Heel veel liefs,

Die Nederlandse Amerikaan.

PS. Ik post helemaal geen foto's meer op mijn blog of op de Mijnalbum site, alle foto's die ik online zet staan eigenlijk op facebook, dus als je nieuwsgierig bent kan je altijd daar kijken :).

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active